PUBLICITAT
BÀSQUET AL CARRER
21-08-2013 12:27
El Passeig Marítim de Sitges serà l'escenari, el proper dimecres 4 de setembre, d'una nova parada del Protour 3x3.
Protour 3x3 és un circuit presentat per San Miguel 0,0% i desenvolupat per la Federación Española de Baloncesto (FEB) en col·laboració amb la Federació Catalana de Basquetbol (FCBQ) i l'Ajuntament de Sitges, CB Sitges i CE Sitgetà, per a la promoció de la modalitat de bàsquet 3 contra 3 a Catalunya.
Aquest 3x3, per a jugadors i jugadores de categoria U18 i Sènior, tindrà lloc durant tota la jornada del proper dimecres 4 de setembre al Passeig Marítim de Sitges (entre carrers Josep Planas Robert i Ciutat de Toledo).
El torneig es disputa en les categories Girls U18, Boys U18, Open Masculí i Open Femení. Les inscripcions pel qual ja estan tancades.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT