Vegueria del Penedès

LOTERIES

La Quiniela deixa 215.000 euros a Vilanova


Redacció Vilanova i la Geltrú

27-08-2013 19:46

A falta d'encertants del 'Ple al 15', les tres butlletes amb 14 encerts s'han repartit premis de 215.482,28 euros cadascuna

Eix Diari. La Quiniela

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

La Quiniela del dia 25 d’agost va repartir un premi de més de 215.000 euros a Vilanova i la Geltrú, on es va validar una de les tres butlletes encertants de catorze. El guanyador va validar la seva butlleta al Punt de Venda núm. 11.850, situat a Avda. Francesc Macià, 75.

Aquest mateix establiment ja ha validat durant aquesta temporada una butlleta del Gordo de La Primitiva de segona categoría i un primer premi de Loteria Nacional.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.