PUBLICITAT
FIRES I FESTES
02-09-2013 17:10
Vols trobar més fàcilment les notícies d’Eix Diari a Google? Fes d’Eix Diari la teva font preferida a Google i no et perdis l’actualitat del territori.
Aquest diumenge ha estat el torn de la Festa de la Fil·loxera dels avis, al pati de la Casa dels Avis, en un acte organitzat per l'Ajuntament i l'Associació Festa de la Fil·loxera i que reprodueix l'esdeveniment en versió reduïda per tal d'acostar-la a la gent gran de la vila. A banda d'alguns elements de la fil·loxera, com els ceps, fil·loxeretes, pagesos, el set savis i els timbalers Tabalots, també hi participa la colla de diables locals Se M'n refum.
I el dissabte 31 d'agost la canalla ja va encetar la seva festa amb inflables i tallers a la plaça de l'Ajuntament, en el que era l'inici del Casal de La Fil·loxera organitzat per l'Associació Festa de la Fil·loxera.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT