PUBLICITAT
FOC A MAS MEL
04-09-2013 16:22
La Policia Local de Calafell i Mossos d’Esquadra han pogut rescatar, aquesta matinada, una dona que s’havia quedat tancada en una casa a causa d’un incendi. La dona, I.B.B., de 52 anys i veïna de Calafell, ha patit cremades de segon grau a la cara, i ha estat traslladada a l’Hospital del Vall d’Hebron de Barcelona. A més, sis agents de policia i un veí de Calafell han resultat ferits, ja que l’operació de rescat ha estat especialment dificultosa.
Els fets han succeït cap a la 1h. de la matinada, quan la Policia Local ha rebut una trucada, alertant d’un incendi en una casa unifamiliar, situada al carrer Marinada, de la zona de Mas Mel de Calafell. A l’interior de la vivenda, i precisament a la segona planta on s’ha originat l’incendi, hi havia una dona atrapada sense poder sortir.
Una vegada han arribat al lloc dels fets, la Policia Local i Mossos d’Esquadra han tingut dificultats per entrar a la vivenda, ja que la casa estava totalment tancada i enreixada. Finalment, la policia ha pogut entrar a l’interior gràcies a un gat hidràulic proporcionat per un veí, R.N.L., el qual també ha acompanyat la policia en l’operació de rescat, en què finalment s’ha pogut alliberar amb vida la dona que estava atrapada a dins. Posteriorment, els Bombers de la Generalitat, que també han acudit al lloc dels fets, han extingit l’incendi.
Tanmateix, 4 agents policials (2 de la Policia Local i 2 de Mossos d’Esquadra), així com el veí que ha acompanyat els agents, han hagut de ser traslladats a l’Hospital del Vendrell, a causa de la forta inhalació de fums que ha patit durant l’operació, ja que una vegada han entrat a l’interior de la vivenda, han hagut d’accedir a les fosques fins al lloc on es trobava la víctima, i esquivar les flames de l’incendi. També 2 agents de policia han estat atesos en el mateix lloc dels fets, a causa de les contusions ocasionades durant aquesta operació.
L’incendi podria haver estat ocasionat per causa elèctrica. Així mateix, només hauria quedat afectada la zona del segon pis de la vivenda.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT