65È ANIVERSARI DELS DANSAIRES DEL PENEDÈS
04-09-2013 11:49
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
El 31 d'agost, en el marc de la Festa Major de Santa Oliva es va presentar l’exposició “La sardana al Vendrell: dels orígens a la difusió internacional d’un símbol. 65è aniversari dels Dansaires del Penedès”, organitzada per l’Arxiu Comarcal del Baix Penedès i els Dansaires del Penedès, amb el suport de l’Ajuntament del Vendrell i el Consell Comarcal del Baix Penedès. L’acte va comptar amb la presència d’Isabel Cubero, alcaldessa de Santa Oliva, Nati Castejón, directora de l’Arxiu Comarcal, i Joan Morros, en representació dels Dansaires del Penedès.
Tots els assistents van destacar la important recerca documental portada a terme per l’Arxiu Comarcal per a la seva elaboració i la incansable tasca de difusió sardanística que els Dansaires del Penedès estan realitzant. Com a cloenda, la directora de l’Arxiu Comarcal va fer una visita guiada de l’exposició.
L’exposició es podrà visitar, gratuïtament, a la Nostra Llar (carrer Mn. Cinto Verdaguer, 9-24, de Santa Oliva) de les 16 h a 20 h, fins al 6 de setembre.
PUBLICITAT
PUBLICITAT