DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

PRETEMPORADA

Sort diversa pels sèniors del Vilanova


Llorenç Mateo Vilanova i la Geltrú

15-09-2013 Última revisió: 16-09-2013 10:45

El femení goleja al Noia i el masculí perd davant el Vendrell

Eix. Equips sènior del CP Vilanova

Sort diversa la dels equips Sèniors masculí i Femení del Patí en el cap de setmana.

Pel que fa al femení va disputar el partit de la primera jornada de la Copa Esports penedès.cat, golejant al Noia Freixenet en la pista de l'Ateneu per 1 gol a 8. 

Per les vilanovines van marcar tres gols Claudia Miret, tres més la seva germana Pati Miret i dos Maria Figuerola.

Per la seva part el masculí es va desplaçar a Sant Pere de Riudebitlles, on es va homenatjar a Guillem Cabestany disputant un encontre contra el Moritz Vendrell. Els vilanovins van donar la cara especialment en la primera part i destacar que va debutar el nou porter Povedano, però van acabar perdent per 7 gols a 4.

Pel Vendrell van marcar Lluís Ferrer( 2) , J. Ferrer ( 2) , Albesa, Miras i Rodriguez.

Pel Vilanova ho van fer Pàmies, Pujals, O. Martinez i J. Aragonés.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.