Vegueria del Penedès

AUTOESTIMA, SEXUALITAT, DROGUES...

Santa Margarida i els Monjos crearà Joves Agents de Salut


Redacció Santa Margarida i els Monjos

17-09-2013 21:00

El projecte pretén, a la vegada, que els mateixos joves actuïn com a model i refe­rent positiu per altres joves de la seva edat

EIX. Heroïna

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

L’Ajuntament i la Diputació de Barcelona organitzen a Santa Margarida i els Monjos la primera edició de formació per crear Joves Agents de Salut (JAS).

Es tracta d’una proposta adreçada a joves de 13 a 18 anys que hauran de passar un curs de Formació  sobre autoestima, sexualitat, primers auxilis, prevenció del consum de drogues i nutrició o esport. AS. Agent Jove Salut.

El curs per ser un JAS és gratuït i pretén donar protagonisme als joves en aquelles accions que busquen la promoció de la salut i oferir eines perquè les persones més joves s’organitzin, planifiquin, executin i avaluïn les diferents accions de promoció de la salut, fomen­tant la participació i implicació.

El projecte pretén, a la vegada, que els mateixos joves actuïn com a model i refe­rent positiu per altres joves de la seva edat.

La formació es durà a terme al Tangram en 5 sessions els mesos d’octubre i novembre. Les inscripcions es poden fer del 24 de setembre al 10 d’octubre al mateix equipament juvenil del carrer de Berenguer.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.