PUBLICITAT
INSTAL·LACIONS
24-09-2013 18:14
La regidoria d'esports de l'Ajuntament de Gelida ha posat en marxa un pla de millora general de les instal·lacions esportives de la població. D'aquesta manera, s'ha actuat al pavelló poliesportiu, la piscina i el camp de futbol municipals.
Els principals treballs s'han dut a terme al pavelló, on s'ha fet el manteniment del terra perquè aquest relliscava i dificultava la pràctica poliesportiva. Aquesta actuació ha consistit en el poliment del parquet, s'han passat dues capes de vernís i s'han repintat les línies. D'aquesta manera, s'ha solucionat la problemàtica i s'ha aconseguit que el parquet estigui en òptimes condicions per a l'inici de la temporada esportiva.
També s'han millorat les tanques de fusta de la piscina i s'ha posat la graderia al camp de futbol. El pla de millora continuarà els pròxims dies amb el manteniment dels vestidors del pavelló amb la substitució de tota la xarxa de canonades, per tal d'adequar-la a la normativa actual i com a prevenció de la legionel·losi. Cal tenir en compte que la instal·lació té 25 anys i ja era necessària la seva renovació.
Els treballs realitzats han estat subvencionats al 100% per la Diputació de Barcelona i la suma de totes les actuacions pugen més de 30.000 euros.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT