PARE DE LA RUMBA
03-10-2013 11:31
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
El Teatre Casal de Vilafranca inicia el cicle d’espectacles 2013/2014 amb un concert que permetrà gaudir del repàs de la trajectòria artística de Pere Pubill Calaf, més conegut com Peret.
Peret arriba al Teatre Casal després de protagonitzar un dels concerts de la Mercè d’enguany a Barcelona i d’actuar, com molt altres artistes, davant més de 60.000 persones al Concert per la Llibertat del passat mes de juny al Camp Nou.
El pare de la rumba catalana, acompanyat dels seus músics, presenta un concert on ens retrobarem amb els millors temes del seu repertori.
Peret arriba al Teatre Casal per fer un repàs de la veritable història de la rumba i ho fa conduint-nos per melodies que tots tenim ben gravades al nostre record. Un artista de cap a peus que en companyia de la seva inseparable guitarra i imprimint tota la seva personalitat, ritme, ironia, sentit de l’humor i un inacabable talent artístic, ens farà viure un concert inoblidable.
A l’escenari no estarà sol. L’acompanyaran els seus músics i cor, que juntament amb el mestre de la rumba ens conduiran a sensacions com les que ja vam viure el passat mes de juny al Concert per la Llibertat, on emocionava a tot el camp del barça, amb el seu “L’emigrant”.
PUBLICITAT
PUBLICITAT