Vegueria del Penedès

PERMANENT I DIÀRIA

Patrulles diàries de dos policies locals a Les Botigues i Garraf


Redacció Sitges

09-10-2013 14:38

El recorregut es farà sempre que no hi hagi una situació excepcional

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

La Policia Local de Sitges ha reformulat els seus protocols de vigilància dels diversos barris de Sitges per encabir, de forma permanent i diària, una patrulla a la zona de Garraf i Les Botigues – Rat Penat. El recorregut d’una parella d’agents de la Policia Local serà, diàriament, aquests dos barris, sempre que no hi hagi una situació excepcional que els requereixi en un altre indret de Sitges.

Amb aquesta decisió, el govern municipal vol donar una solució als nombrosos veïns de Les Botigues i Garraf que venien reclamant més vigilància policial als seus carrers, a causa de diversos robatoris a la zona. El passat estiu, aquest servei va ser especialment reclamat pels veïns, una petició que ara es veu atesa amb la patrulla dedicada a aquesta zona per part de la Policia Local.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.