PUBLICITAT
NOVA TEMPORADA
10-10-2013 0:11
Aquest cap de setmana s’enceta la temporada d’espectacles al teatre municipal Cal Bolet de Vilafranca que estrena nou vestíbul. L’espai d’accés a l’equipament ha estat reformat aquest mes de setembre, amb una nova ubicació de la taquilla que facilita la comunicació i ofereix més espai per a les persones que esperen o hi accedeixen. Segons explica el regidor de Cultura, Raimon Gusi, “el funcionament serà el de sempre, però guanyem espai, comoditat i una comunicació més directa”. El regidor destaca l’increment en la venda anticipada d’entrades d’espectacles, que ha contribuït a la necessitat de rehabilitar l’espai de vestíbul de Cal Bolet. “A més de comptar ja amb 1.800 socis de carnet amic, espectadors que hem fidelitzat, la venda d’entrades anticipades ha crescut aquest any un 100% respecte l’anterior”, indica Gusi.
La intervenció ha suposat una inversió de 15.000 euros. A més, s’ha aprofitat l’obra per instal·lar una nova escomesa elèctrica d’emergència al teatre, amb un cost de 15.000 euros més, que permetrà el funcionament dels sistemes contra incendis i els serveis bàsics en cas de fallada elèctrica.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT