OK LLIGA
10-10-2013 13:37
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
La primera jornada de l’OK Lliga 2013-2014 té com a gran atractiu un derbi de la màxima rivalitat entre el Club Patí Calafell Tot l’Any i el Moritz Vendrell. El sorteig va ser capriciós i va deparar aquest enfrontament en la jornada inaugural de la temporada per segon cop consecutiu. El partit se celebrarà dissabte vinent, 12 d’octubre, i començarà a les 20 hores, al pavelló poliesportiu municipal “Joan Ortoll” de Calafell (Passeig de la Unió s/n).
El partit ha estat declarat mitja jornada econòmica i els socis hauran de passar per taquilla: la seva localitat costarà set euros, mentre que la general tindrà el peu acostumat de quinze. Prèviament, a les 18 hores, farà el seu debut la nova lliga sub-23, que disputen els filials dels equips de l’OK Lliga
i que significarà un altre derbi Calafell-Vendrell, ja que els emparellaments són els mateixos. Atés que és la primera jornada de la temporada i que molts socis recullen el carnet aquest mateix dia, el pavelló “Joan Ortoll” estarà obert des de les 17 hores per l’accès habitual. No obstant, per evitar cues i retards, es recomana als socis que passin abans de dissabte per les oficines del club.
La Reial Federació Espanyola de Patinatge ha designat els col·legiats Josep Gómez Sánchez i Germán Sandoval Santos per arbitrar l’encontre. L’emissora municipal de Calafell, Calafell Ràdio, transmetrà en directe l’encontre, a través del 107.9 FM a Calafell i contornia, i a tot arreu per l'emissió per internet a www.calafellradio.cat.
El Calafell Tot l’Any és conscient que no es tracta d’un partit normal, però vol treure’s de sobre la possible pressió per jugar amb l’històric rival. “Quan aterres aquí i veus l’ambient que hi ha, costa encarar aquest partit com un partit més. Però hem de tenir el cap prou fred per encararlo així”, explica l’entrenador, Pere Varias. El tècnic verd-i-blanc afegeix que “són petits detalls els que decanten aquests matxs i perquè els detalls es decantin a favor nostre hem de tenir el cap fred”.
Varias subratlla la igualtat que hi ha hagut en els derbis jugats en les dues darreres temporades (quatre a l’OK Lliga i un a la Copa EsportsPenedès.cat: “Tres empats i una victòria per cadascú diuen molt de la igualtat en aquests derbis. I això que el Vendrell sempre ha acabat en una posició molt superior a la nostra a la classificació. Però també diu molt de la capacitat del nostre equip d’afrontar aquests partits amb normalitat”.
En aquest sentit, Varias recorda que “l’any passat, també a la primera jornada i tambá casa, vam perdre perquè no vam tenir el cap fred, mentre que el Vendrell sí que el va tenir i ens va guanyar. Però fa dos anys, nosaltres ens vam imposar a la seva pista, i això que ens hi jugàvem moltíssim, ja que lluitàvem per la permanència, mentre que el Vendrell, que no passava angoixes, possiblement va perdre perquè els va pesar l’obligació d’haver de guanyar el Calafell”.
Varias conclou que “hem de minimitzar totes aquestes coses. Nosaltres estem obligats a guanyar, però no perquè sigui el Vendrell, sinó perquè hem de buscar els tres punts a cada partit. L’única obligació és la nostra autoexigència. I començar amb victòria serà fantàstic per donar una alegria a l’afició i, perquè juguis bé o malament, les victòries donen molta confiança”.
PUBLICITAT
PUBLICITAT