200 TREBALLADORS
13-10-2013 18:43
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
El passat divendres es van concentrar prop de 200 treballadors, entre funcionaris i laborals, de l’Ajuntament del Vendrell i els seus organismes autònoms a la Pl. Vella davant de l’edifici principal de l’Ajuntament per manifestar el rebuig de la plantilla pel tracte que estan rebent des de l’Ajuntament en diversos temes.
Es queixen que 'els empleats públics han estat molt castigats en els últims anys amb diverses reformes i lleis molt taxatives, això sí, amb uns barems d’aplicació on l’Ajuntament del Vendrell ha utilitzat la interpretació més restrictiva i en la majoria de casos de forma unilateral sense tenir en compte l’opinió dels representants legals dels/les treballadors i treballadores'.
Per una altra banda, els manifestants protesten que 'fa 3 anys que el consistori incompleix amb l’acord vigent que regula les condicions laborals del personal de l’Ajuntament del Vendrell així com l’aplicació parcial i arbitrària de les decisions que afecten a la plantilla no respectant el principi d’igualtat pel qual s’hauria de regir qualsevol problemàtica que afecti al personal¡.
Durant la concentració s’ha llegit un manifest i s’ha fet l’entrega d’un escrit a l’alcalde, que no es trobava present, per part dels representants dels treballadors/es, comunicant les inquietuds de la plantilla. La convocatòria ha estat promoguda pels representants sindicals del Comité d’Empresa i Junta de Personal format pels sindicats de CCOO, SFP-CSL, SPPM-CAT i UGT.
PUBLICITAT
PUBLICITAT