Vegueria del Penedès

LA MARATÓ I EL BANC D'ALIMENTS

Les biblioteques de Sant Pere de Ribes, més solidàries que mai


Redacció Sant Pere de Ribes

16-10-2013 12:53

La de Ribes ven llibres, que s’han recollit de donacions al llarg de l’any, a un preu d’un euro cadascun per a la Marató de TV3

La de les Roquetes segueix canviant ‘Llibres x aliments’ pel Banc d’Aliments

EIX. Accions solidàries a les biblioteques

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

La participació de la biblioteca Manuel de Pedrolo de Sant Pere de Ribes a la Marató de TV3 d’enguany ja ha començat. Des del dilluns 14 d’octubre, al vestíbul d’aquest equipament municipal, s’hi ha instal•lat una parada on es venen llibres, que s’han anat recollint al llarg de l’any gràcies a donacions particulars, al preu d’1 euro.

Els diners que es recaptin d’aquesta iniciativa es destinaran a l’edició d’aquest any de La Marató de TV3, que tractarà sobre les malalties neurodegeneratives (com ara l’Alzheimer, l’esclerosi múltiple, la corea de Huntington, el Parkinson, la distròfia muscular o l’esclerosi lateral amiotròfica (ELA), entre d’altres) i que es farà el dia 15 de desembre.  Està previst que altres entitats del municipi també organitzin, properament, algunes activitats per col•laborar amb aquest esdeveniment que, des del 1992, duu a terme Televisió de Catalunya.

Per la seva banda, la biblioteca Josep Pla de les Roquetes continua amb una altra acció solidària. Es tracta de la campanya ‘Llibres x aliments’, engegada el passat mes de juliol amb la col•laboració del banc d’aliments i que té per objectiu recollir el màxim de productes possible, sobretot de primera necessitat, a canvi de llibres. Així, per cada aliment que les persones usuàries portin a la biblioteca, es podran endur un llibre a escollir d’entre una gran varietat.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.