Vegueria del Penedès

FESTIVAL DE CINEMA DE SITGES

Un centenar de joves cinèfils es donen cita a Sitges a la projecció de Más allá de la imaginación


Redacció Sitges

18-10-2013 21:04

El segon llargmetratge de Zolen Films, la productora de cinema amateur sense ànim de lucre, és un thriller sobrenatural rodat amb un pressupost de 3.000€

Ajuntament de Sitges. Un centenar de joves cinèfils es donen cita a Sitges a la projecció de Más allá de la imaginación

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Un centenar de joves interessats en el cinema es van donar cita dijous en la projecció del film Más allá de la imaginación, a l'Espai Jove, en el marc de la 46 Edició del Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Catalunya 2013.

Más allá de la imaginación, el segon llargmetratge de Zolen Films, la productora de cinema amateur sense ànim de lucre creada en 2011, és un thriller sobrenatural rodat amb un pressupost de 3.000€ i la col•laboració d'un equip de més de 60 persones, entre ells alguns sitgetans, sota la direcció d'Antonio Villazán i guió d'Eva de Salas, i un equip tècnic de únicament tres persones.

L'acte va comptar amb l'equip tècnic i actors del film, i la presència de la regidora de Cultura, Joventut i Cooperació, Mireia Rossell. La projecció ha atret joves provinents del circuit del Sitges'13 que s'han interessat pels serveis oferts a l'Espai Jove.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.