DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

CAÇA MAJOR

Noves batudes de senglar aquest cap de setmana a Olesa de Bonesvalls


Redacció Olesa de Bonesvalls

07-11-2013 13:10

L'Ajuntament demana precaució a les persones que tinguin previst transitar per la zona per evitar qualsevol tipus d'accident

Jorge Martínez Huelves. Porc senglar

L’Ajuntament d’Olesa de Bonesvalls ha anunciat avui aquest avís informatiu sobre les batudes de senglar previstes per aquest cap de setmana a zones properes al municipi.

Dissabte, la Societat de Caçadors d'Olesa de Bonesvalls es desplaçarà pels paratges Fondo de les Fanaleses, Plana Ponça, Muntanya del Fitó, Alt del Cuscó i Mas de l'Esquerrà, de 8 a 13 h.

Diumenge la Colla del Senglar de Begues efectuarà una batuda de senglars al paratge de la zona de Rovirós-Penyes Blanques-La Massana.

Es demana precaució a les persones que tinguin previst transitar per la zona per evitar qualsevol tipus d'accident. Abans de recórrer qualsevol camí, assegureu-vos que no correu perill.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.