CICLISME SEGUR
08-11-2013 18:22
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
La Pedalada Ecològica Popular Barcelona –Sitges, que se celebrarà aquest diumenge preveu reunir 2.500 ciclistes. La cursa vol refermar en la propera dinovena edició la necessitat de promoure la bicicleta com un vehicle i un mitjà de transport més. Per sensibilitzar la població, també es reivindicarà un any més la necessitat de reclamar més seguretat dels ciclistes a la carretera a través d’un manifest que es llegirà tant a la sortida (9.50 a Zona Franca) com a l’arribada (Sitges11:45h)
La Federació Catalana de Ciclisme organitza la marxa ciclista marcada per un carácter popular i oberta a tots els públics. Esportistes i usuaris de la bicicleta recorreran 38 km sense risc de cap mena. A les 10 del matí els ciclistes sortiran de la plaça Portal Firal, situada a la zona Franca de Barcelona, i transcorreran els municipis d’El Prat de Llobregat, Viladecans, Gavà, Castelldefels fins a Sitges (La llevantina).
Restriccions de mobilitat
La cursa tindrà una afectació en la mobilitat a mode de talls de circulació a la carretera de les Costes C-31 i a la zona de La Llevantina, per on circularan i arribaran els corredors, entre les 10.45 i les 12.15 hores.
Durant aquest horari, els veïns poden optar per la circulació alternativa i utilitzar l'entrada o sortida a través de Quint Mar i la circulació per l'autopista C-32 en les dues direccions amb gratuïtat en el peatge prèvia sol•licitud d'un tiquet que dispensarà l'organització de la Pedalada en el punt informatiu situat a la rotonda d'accés a La Llevantina.
PUBLICITAT
PUBLICITAT