M&I FÒRUM D'INSTAMBUL
14-11-2013 9:00
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Les accions de promoció a nivell internacional del Sitges Convention Bureau, s’intensifiquen aquests darrers mesos. L’oferta es dóna a conèixer en workshops o bé en fires com l’EIBTM, la fira internacional de turisme de negocis, més important del món, que se celebra a Barcelona del 19 al 21 de novembre.
Aquests dies i fins el 14 de novembre, Sitges és present al M&I Fòrum d’Istambul per promocionar la destinació entre més de 50 organitzadors de reunions i incentius el mercat rus i de l’Europa de l’Est. Sitges hi assisteix acompanyada de l’hotel Dolce Sitges.
El Sitges Convention Bureau, està participat per 45 empreses locals del sector amb aportacions econòmiques per accions de promoció específiques del sector.
Accions realitzades
La feina actual del Sitges Convention Bureau continua la promoció en accions comercials dutes a terme durant les darreres setmanes a Colònia, Munich, Düsseldorf i París. Aquestes trobades permeten mitjançant entrevistes personals presentar l’oferta de Sitges per al turisme de negocis a organitzadors de reunions i captar viatges d’incentius i esdeveniments procedents d’aquests països.
L’enogastronomia ha estat l’eix de les promocions de Munich i Düsseldorf amb la realització de màster classes de tapes i pinxos combinades amb presentacions de les diferents destinacions assistents. En la seva exposició, Sitges va sorprendre molt positivament als 100 assistents workshop. Aquestes trobades professionals han estat organitzades per l’Spain CB amb el suport de les Oficines Espanyoles de Turisme i Turespaña.
El workshop de París, sota el lema Experimenta Catalunya, va estar adreçat a agències d’esdeveniments de París i rodalies. La jornada va permetre presentar Sitges a 30 organitzadors de reunions i esdeveniments en entrevistes personals. L’esdeveniment va estar organitzat per l’Agència Catalana de Turisme, el seu Convention Bureau i la oficina de promoció turística de París.
Pel que fa al mercat de proximitat de Barcelona i província Sitges ha assistit a la trobada professional “Barcelona és molt més” organitzada per la Diputació de Barcelona i ha rebut a 15 agents de viatges de turisme de negocis de l’agència especialitzada Carlson Wagonlit.
Paral•lelament, també es complementa aquest treball amb Famtrips, viatges de familiarització adreçats a organitzadors. Així, en aquests últims mesos prop de 75 professionals del turisme de reunions de diferents nacionalitats hauran visitat Sitges, per iniciativa dels hotels Dolce, Melia i Av. Sofia, amb el suport del Sitges CB i la col•laboració de Casa Bacardi i restaurants com La Taberna del Puerto, Can Laury, La Cucanya del Port i el Picnic. Totes les accions pretenen captar negoci per dinamitzar més l’activitat econòmica de la Vila.
Espanya ocupa la quinta posició en el ránking mundial de destinacions en el segment de Meetings, Incentius, Convencions i Esdeveniments. Barcelona ocupa el primer lloc pel que fa al nombre de congressistes rebuts amb un total de 519.159 entre 2008 i 20012. Pel que fa a Catalunya, Sitges és la destinació en la qual es realitzen més reunions d’empresa després de Barcelona
PUBLICITAT
PUBLICITAT