Vegueria del Penedès

ASSAJOS

El Cor Parroquial i l'Orfeó de Calafell prepara el disc dedicat a la Mare de Déu de la Cova


Redacció Calafell

15-11-2013 0:01

Aquest disc també inclourà sardanes i melodies dedicades a Calafell

Ajuntament de Calafell. Assajos del Cor Parroquial i l’Orfeó de Calafell per a l’enregistrament del disc dedicat a la Mare de Déu de la Cova

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

El Cor Parroquial i l'Orfeó de Calafell ja han iniciat els assajos dels Goigs i el Cant de la Mare de Déu de la Cova, de cara a l'enregistrament del nou disc que s'editarà coincidint amb la Festa de la Candelera de l'any que ve. Aquest disc també inclourà sardanes i melodies dedicades a Calafell.

Sota la direcció d’Anna M. Angelet i Albert Recasens, i juntament amb l'organista i arranjador, Xavi Jorba, el Cor Parroquial i l'Orfeó de Calafell estan realitzant, des de fa uns dies, els assajos per poder enregistrar ben aviat, amb l'orgue del Vendrell, aquestes dues peces emblemàtiques dedicades a la Mare de Déu de la Cova.  Els Goigs i el Cant de la Mare de Déu de la Cova seran reestranades amb motiu de la celebració extraordinària de la Mare de Déu de la Cova, que tindrà lloc al febrer de 2014.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.