DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

65 ANYS DELS VERDS

Els Castellers de Vilafranca presenten el primer volum del llibre de la colla


Redacció Vilafranca del Penedès

21-11-2013 9:17

Escrit per Eloi Miralles, ‘Castellers de Vilafranca’ (volum I) fa un viatge des dels Balls de Valencians i els primers castells a Vilafranca fins els 8 primers anys d’existència de la colla (1948-1956)

Castellers de Vilafranca. Els Castellers de Vilafranca presenten el primer volum del llibre de la colla

Aquest dissabte 23 de novembre a l’Auditori Municipal de Vilafranca es farà la presentació del primer volum del llibre dels Castellers de Vilafranca, dins de la celebració del 65è aniversari de la colla. El passat dilluns a Cal Figarot es va fer la roda de premsa de presentació, que va comptar amb la participació de l’autor, Eloi Miralles; el dissenyador del llibre, Martí Ferré; l’editor, Ramon Nadal; el vicepresident de l’Àrea Institucional de la colla, Toni Rossell; i el regidor de Cultura de l’Ajuntament de Vilafranca, Raimon Gusi.

La presentació del llibre començarà a les 6 de la tarda i l’entrada serà lliure a tothom. A hores d’ara, ja està confirmada la presència de col·laboradors, patrocinadors i representants de les colles més importants del país i també de la Coordinadora de Colles Castelleres. El periodista Ricard Rafecas serà l’encarregat de conduir l’acte, que comptarà amb la participació de l’autor, Eloi Miralles; Pere Regull, alcalde de Vilafranca; Josep Bargalló, historiador casteller i autor del pròleg del llibre; Lluís Puig, Director General de Cultura Popular, Associacionisme i Accions Culturals de la Generalitat de Catalunya; i Josep Cabré, president dels Castellers de Vilafranca. Grallers i la coral infantil L’Espinguet posaran la part musical a l’acte.

Tots aquells que ja hagin reservat el llibre per a l’edició numerada, el podran adquirir una vegada finalitzada la presentació. A més, també en podran adquirir sense numerar aquells que no hagin fet la reserva.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.