DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

UM9, PP, CiU i Grup Mixt es comprometen a votar en contra de l'EMD de les Roquetes


L'HORA

05-02-2003 7:53

L'alcalde de Sant Pere de Ribes, Josep Antoni Blanco, retarda l'aprovació del projecte per «generar un debat polític»

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

En un acord històric, almenys en aquest mandat, els quatre partits de l'oposició de Sant Pere de Ribes van presentar un manifest en contra de la creació de l'Entitat Municipal Descentralitzada de les Roquetes, dilluns al vespre. El portaveu d'Unitat Municipal 9, Miquel-Muç Vall, va ser l'encarregat de llegir el document a la sala de plens de l'Ajuntament. Mostrar el «rebuig pel procediment» que ha seguit el govern socialista a l'hora d'aprovar l'EMD és un dels objectius del manifest. Junt amb Vall, el regidor del PP, Francesc Peñaranda, de CiU, Francesc Giménez, i del Grup Mixt, Josep Maria Boix, van defensar l'acord. Els membres de l'oposició s'han compromès a signar en contra de l'aprovació de l'EMD.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.