Vegueria del Penedès

HOQUEI PATINS

El Moritz CE Vendrell guanya el seu segon partit a la Lliga Europea


Redacció El Vendrell

24-11-2013 19:25

Diessbach 2 - 5 CE Vendrell

Eix. Imatge d'arxiu

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

El Moritz CE Vendrell ha superat al Diessbach de Suïssa per un resultat clar de 2 a 5. A la primera part, al Vendrell li ha costat imposar-se. Al minut 15 Àngel Rodríguez ha fet el 0 a 1, però dos minuts després Michel Dantas ha fet l'empat i s'ha arribat al descans amb el resultat d'1a 1.

A la segona part, el Moritz CE Vendrell ha imposat el seu joc i al minut 29 Jordi Ferrer ha fet l'1 a 2. Als minuts 32 i 37 Eloi Albesa ha ampliat l'avantatge en el marcador. I al minut 44 Xixi Creus ha fet l'1 a 5. A 44 segons per al final Simon Von Allmen ha fet el 2 a 5 definitiu.

Cal dir que el Vendrell ha fallat dos penals i una falta directa. I a vuit minuts per al final els àrbitres han ensenyat targeta blava a Xevi Puigbí per protestar.

Bon resultat del Moritz CE Vendrell que el manté en els dos primers llocs del grup B que donen accés als quarts de final de la competició.

Ara ja toca pensar en el proper compromís de l'OK Lliga. El proper dissabte 30 de novembre el Moritz CE Vendrell rebrà la visita del CP Vilafranca, un recent ascendit que està fent un bon inici de temporada, la qual cosa suposa poder gaudir d'un bon derbi penedesenc. Segurament que serà una altra gran nit d'hoquei al pavelló del Club.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.