Vegueria del Penedès

DIA INTERNACIONAL CONTRA LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE

Els i les socialistes de Sant Pere de Ribes diem no a la violència contra les dones


PSC Sant Pere de Ribes Sant Pere de Ribes

24-11-2013 19:40

El dia 25 de novembre, els i les socialistes de Sant Pere de Ribes commemorem el Dia Internacional contra la violència de gènere. Malauradament, encara és i ha de ser una lluita vigent i activa

PSC. Dia Internacional contra la violència de gènere

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Ens trobem en el pitjor dels escenaris mai sospitats, sense propostes per part dels governs central i autonòmic. Moltes de les dones víctimes d’aquesta xacra decideixen triar el silenci i no la denúncia. Des del PSC ens rebel·lem contra aquesta greu situació i reiterem de manera clara i ferma la nostra voluntat de continuar treballant per la seva eradicació.

Durant el 2013 ha disminuït el nombre de denúncies, han disminuït les sol·licituds d’auxili i està augmentant el nombre de dones que retiren aquestes denúncies.

Des de la dreta volen que la violència de gènere torni a ser un problema privat, silenciat, de portes endins. Hem retrocedit 30 anys. I malauradament, a dia d’avui, ja han estat assassinades 50 dones víctimes de la violència masclista.

Els i les socialistes de Sant Pere de Ribes, ens unim a aquest Dia Internacional conjuntament amb la col.laboració de les entitats de Les Roquetes CONTRATIEMPO i GIM-JAZZ GARRAF per dir NO a la violència contra les Dones.

El dilluns dia 25 a les 17h tindrem l’acte central a la plaça Llobregat de Les Roquetes. Us convidem a acompanyar-nos.
 

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.