PUBLICITAT
ENSENYAMENT DE CATALÀ
25-11-2013 11:43
L’emissora municipal Calafell Ràdio i el Consorci per a la Normalització Lingüística (CPNL) han signat un acord de col•laboració amb l’objectiu de col•laborar en l’ensenyament de català i la difusió d’activitats i recursos sobre la llengua catalana.
L’acord preveu que el CPNL participi al programa matinal L’Aparador, presentat per Marta Rius, amb la secció “Correctament”. Aquesta secció ja està en proves des del mes de setembre i consisteix en un espai de 30 minuts en què s’expliquen i es comenten aspectes de llengua diferents: ortografia, gramàtica, vocabulari, refranys, frases fetes, etc. A més, de forma periòdica es donarà veu a persones que estan estudiant català als cursos que organitza el CPNL i també a parelles participants del projecte del Voluntariat per la Llengua.
L’espai s’emet els dimarts de 9.30 a 10 h i està conduït pels dos tècnics de l’Oficina de Català de Calafell del CPNL. Si no es pot escoltar en directe, també hi ha la possibilitat de fer-ho a la carta, quan es vulgui i des d’on es vulgui, des del web de Calafell Ràdio.
L’acord també preveu la col•laboració mútua per difondre les activitats de les dues entitats.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT