SITGES TEATRE
30-11-2013 9:46
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Sitges reprendrà la programació de teatre amb la intenció d'oferir una programació variada adreçada a tots els públics amb obres de l’escena teatral catalana, i alhora, amb propostes de creació local tant des de l’àmbit amateur com professional. “Sitges Teatre”, com es dirà el programa, compta amb la col•laboració d’un grup de persones vinculades al món teatral liderat per Pere Milan.
Per a la regidora de Cultura, Mireia Rossell, amb Sitges Teatre “no volem només nodrir la programació d’espectacles de fora de Sitges. Som conscients que al municipi hi ha diversos col•lectius que desenvolupen activitats vinculades a les arts escèniques, als que també volem acompanyar i incloure en aquesta programació estable”.
La posada en marxa d’aquest programa permet posar les bases de bona part dels projectes culturals de la Regidoria. “L’any passat es va crear el festival de jazz, recuperant així una manifestació cultural que a Sitges havia tingut molt pes. Ara, amb la recuperació d’una programació teatral volem iniciar el camí per posicionar Sitges com a referent teatral” afegeix Rossell.
Per reactivar l’activitat i l’interès teatral del públic sitgetà es programaran dues obres. Jo-Mai, l’espectacle d’Iván Morales i de la companyia Prisamata es posarà en escena dissabte 14 de desembre a les 21h al Retiro, mentre l’espectacle La màquina de so de Pep Gol es representarà diumenge 15 de desembre a les 12 del migdia al Retiro.
PUBLICITAT
PUBLICITAT