Vegueria del Penedès

DEL 5 AL 21 DE DESEMBRE

Ruta de Tapes de Nadal dels comerços de Calafell


Redacció Calafell

06-12-2013 10:10

Els establiments de restauració oferiran un repertori de tapes inspirades en els tradicionals menús nadalencs i obsequiaran els seus clients amb vals de descompte de 3€

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

L’associació d’empresaris Forum Calafell ha organitzat, del 5 al 21 de desembre,  en col.laboració amb el Patronat de Turisme de Calafell, la primera Ruta de Tapes de Nadal.

Com a novetat, en aquesta edició hi participen tant establiments de restauració com botigues d’altres sectors ( roba, calçats, etc…) del municipi, amb l’objectiu de dinamitzar tot tipus d’establiments.

Els establiments de restauració oferiran un repertori de tapes inspirades en els tradicionals menús nadalencs i obsequiaran els seus clients amb vals de descompte de 3€ (un per cada consumició), que podran bescanviar en els establiments de la població participants en la campanya.

A més, tots els consumidors que participin en aquesta Ruta de Tapes  podràn participar en el sorteig d’una panera amb productes de qualitat i 300 euros en vals de compra, per realitzar durant el Nadal a Calafell. Aquests números estaran a la venda en tots el establiments participants a la ruta.

La Ruta de Tapes de Nadal s’inscriu dins la voluntat del Patronat de Turisme de Calafell de potenciar el Calafell Gastronòmic, donant a conèixer els principals plats de la gastronomia del municipi.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.