PUBLICITAT
RITME I EMOCIONS
06-12-2013 10:21
La Música a l'edat d'Or es va desplaçar aquest dimarts a la Casa dels Avis de Sant Sadurní, en una sessió especial que va fer moure la gent gran de la vila a ritme de música.
El professor Xavier Piquer, que imparteix aquestes classes a l'Escola Municipal de Música, va adaptar alguns exercicis per treballar, sobretot, el ritme, el moviment i les emocions.
L'activitat va ser un èxit, tot i que el grup era nombrós i divers, i amb l'ajuda del personal del centre i de l'Escola de música els avis van passar una bona estona i es van mostrar i satisfets amb l'experiència, enriquidora per les dues parts i que obre una via de col·laboració molt interessant per a la gent gran de la vila.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT