PARRICIDI A SITGES
06-12-2013 22:26
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Els Mossos d'Esquadra han detingut aquest matí un veí de Sitges, de 64 anys i nacionalitat francesa, com a presumpte autor d'un delicte d'homicidi.
Els fets han passat prop de les 10 del matí, quan els mossos han estat alertats de la mort d'una dona, de 87 anys d'edat, que s'hauria precipitat des d'un pis de Sitges. Agents de l'Àrea d’Investigació Criminal de la Regió Policial Metropolitana Sud s'han fet càrrec del cas i han detingut al fill de la víctima com a presumpte autor d'un delicte d'homicidi.
El detingut passarà properament davant del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Vilanova i la Geltrú.
PUBLICITAT
PUBLICITAT