NADAL 2013
10-12-2013 12:01
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Ràdio Cubelles i el GTCC (Grup de teatre Casal de cultura), estan preparant el segon recapte d’aliments per aquest Nadal destinats a Càritas Parroquial de Cubelles.
La recollida, que es farà el diumenge 15 de desembre a les 6 de la tarda, al cinema Mediterrani, s’emmarcarà dins d’una gal·la en què participaran diverses associacions i particulars del municipi. L’entrada a l’espectacle es pagarà amb aliments de caducitat tardana, en aquesta ocasió, preferiblement, destinats a nens i joves.
L’espectacle estarà compartimentat en blocs d'uns 5 minuts, i tindrà una durada de poc més d’una hora. En aquesta segona edició les entitats i particulars que participen a la gala són:
Els pastorets, Ball popular
Les gitanes, Ball popular
Ramon Gómez i Robert Monzonis, Sac de gemecs
Roser Fustagueras & Joan Gavina, Cançó
David Madrigal, Arte y compàs
GTCC, Lectura
Alma Indira, Bollywood i dança del ventre
Evafilm, Ballet i funnky
Abelardo Gil Leyva, Poeta
Santi Pavón, Guitarrista
Les noies del DuDuDu ah, Cançó yé-yé
En acabar l’espectacle es sortejarà una escultura de l’artista Virgilio Serna.
A la gal·la de l'any passat es van recollir 1,070 quilos de menjar, quedant-se una bona quantitat de públic sense poder entrar al cinema que té un aforament d'unes 200 persones. Aquest any els organitzadors s'han marcat el repte de doblar aquesta quantitat.
PUBLICITAT
PUBLICITAT