TORNEIG DE NADAL
15-12-2013 10:33
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
L’equip minifemení del Club Patí Calafell s’ha proclamat guanyador de la sisena edició del Torneig de Nadal d’Hoquei de Vila-seca, que va disputar-se el passat cap de setmana. Les noies van fer-se amb el primer lloc del torneig després de véncer (0-4) l’equip amfitrió, el Club Hoquei Vila-seca, i el Reus Deportiu (2-6).
És el primer campionat que aconsegueix l’equip minifemení del Patí Calafell i van oferir-lo al club i a l’afició a la mitja part del partit d’OK Lliga entre el Club Patí Calafell Tot l’Any i el Muralla Òptica Blanes. Va recollir el trofeu l’alcalde de Calafell, Joan Olivella, que assistia al partit. El Torneig de Nadal de Vila-seca és una de les principals trobades d’hoquei base que se celebra a Catalunya, amb 31 equips de 7 categories, i més de 300 jugadors i jugadores. Era el primer cop que s’incloïa la categoria minifemenina, que disputen equips formats exclusivament per nenes d’entre quatre i set anys.
PUBLICITAT
PUBLICITAT