FESTIVAL I PRESENTACIÓ
16-12-2013 18:51
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
El passat divendres, 13 de desembre, es va presentar l’Escola de Dansa Diana Acero, al Teatre Auditori Joan Colet. L’alcalde de Calafell, Joan Olivella, acompanyat de la regidora d’Esports i Promoció Esportiva, Maite González, i diversos regidors del consistori, així com pares, avis i amics dels alumnes de l’escola, van ser presents en aquest acte.
Al llarg de les dues hores que va durar el festival, els assistents van poder gaudir de diverses coreografies que els alumnes de l’escola van fer i de dos balls realitzats pels pares dels alumnes de l’escola, que van voler participar d’aquesta manera en l’acte.
L’Escola de Dansa Diana Acero forma part del Club Esportiu Calafell i n’esdevé una de les seves seccions més importants. En aquesta escola de dansa s’imparteixen classes de jazz, dansa clàssica, dansa moderna i clàssic espanyol a alumnes a partir de 3 anys i fins que cursen l’ESO.
PUBLICITAT
PUBLICITAT