Vegueria del Penedès

A SOLAS

Estopa prepara un concert acústic a Sitges per al juny vinent


Redacció Sitges

18-12-2013 15:51

Estopa presentaran la seva gira ‘A solas’, on els dos germans prescindeixen de banda d’acompanyament per oferir un concert íntim i personal

EIX. Estopa

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

El grup de Cornellà de Llobregat Estopa, format pels germans David i Jose Muñoz, actuarà el proper divendres 20 de juny a l’Auditori del Melia Sitges. Estopa presentaran la seva gira ‘A solas’, on els dos germans prescindeixen de banda d’acompanyament per oferir un concert íntim i personal.

‘A solas’ mostra uns Estopa en clau acústica, amb l’únic suport de les seves guitarres. Una nova manera de degustar tots els seus èxits amb un embolcall diferent. A més a més, entre cançó i cançó, David i Jose explicaran anècdotes, històries i aventures que han viscut en els seus 15 anys de carrera, fent l’actuació encara més propera.

La gira d’Estopa començarà al mes d’abril, recalant a les principals ciutats espanyoles. A SItges, las entrades estan limitades a només 1.300 localitats, que tenen diferents preus , Golden 58 € , platea central 38 € , platea 28 € i laterals 20 € mes despeses de distribució. Totes elles es poden comprar a partir d’aquest divendres 20 de desembre a les botiges casa Andreu Vilanova i la Geltrú, i al web www.ladauradabeachclub.com i www.ticketplus.cat.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.