Vegueria del Penedès

NADAL 2013

Celebració de la Festa de l'Home dels Nassos, a Calafell


Redacció Calafell

01-01-2014 12:19

La cercavila ha acabat davant de la Confraria de Pescadors, on el grup d’animació La Porta de Fusta ha fet un espectacle infantil

Ajuntament de Calafell. Festa de l’Home dels Nassos, a Calafell

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Ahir va tenir lloc a Calafell la celebració de la Festa de l’Home dels Nassos, organitzada per les regidories de Joventut i Ensenyament de l’Ajuntament de Calafell, en el marc de la programació d’activitats del “Nadal en família”.

La Festa de l’Home dels Nassos va començar cap a les 11h. del matí amb una cercavila, on nens i nenes, acompanyats pels seus pares i mares han desfilat pels carrers de la platja de Calafell, juntament amb els gegants, capgrossos i grallers de Calafell, i el Miquelet. La cercavila ha acabat davant de la Confraria de Pescadors, on el grup d’animació La Porta de Fusta ha fet un espectacle infantil, representant un conte basat en la llegenda de l’Home dels Nassos.

Un gran nombre de nens i nenes no s’han volgut perdre aquesta festa tan típica de la celebració de Nadal, i on també ha fet aparició l’home que té tants nassos com dies té l’any.

La programació d’activitats del Nadal en família continua fins el 4 de gener, amb les activitats de lleure infantil que tenen lloc els matins en una de les places del municipi, i amb els espectacles de la tarda al Teatre Auditori Joan Colet.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.