ROBATORI EN ESTABLIMENT
15-01-2014 21:35
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
La Policia Local de Calafell ha detingut, aquesta matinada, dos homes de 22 anys, A.K. i A. M., que estaven intentant robar en un bar de Segur de Calafell.
Els fets han ocorregut avui cap a les 2h. de la matinada, quan la patrulla policial que estava realitzant el servei de prevenció de robatoris a Segur de Calafell, ha observat com dos joves estaven manipulant la persiana de la porta del bar “M&M”, ubicat a la carretera de Barcelona.
Al veure els agents de policia, els dos joves s’han ficat a l’interior de l’edifici del costat, que té quatre portes. Tanmateix, i amb el reforç de dues patrulles més, la policia local ha cobert totes les portes de sortida, i ha pogut localitzar-los a dins.
Després de comprovar que els dos homes, no només havien forçat la persiana sinó que també havien obert la porta del bar, la policia local els ha detingut. Ambdós joves, que tenen antecedents per robatoris a interiors de locals, han passat a disposició dels Mossos d’Esquadra.
PUBLICITAT
PUBLICITAT