Vegueria del Penedès

CALAFELL VIU +

Calafell crea un carnet de descomptes per a la gent gran


Redacció Calafell

30-01-2014 13:00

El carnet “Calafell Viu +” permet obtenir avantatges en establiments dedicats al benestar de la gent gran

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

L’Ajuntament de Calafell ha aprovat inicialment, en la sessió plenària celebrada avui, el reglament de “Calafell Viu +”, un nou carnet per a la gent gran, que permetrà a aquest col.lectiu de persones obtenir descomptes en establiments del municipi dedicats al benestar personal. Aquest reglament ha estat aprovat amb els vots a favor de CiU, PP i UAM, i l’abstenció del PSC.

La creació d’aquesta targeta respon a la voluntat de l’Ajuntament de Calafell d’oferir facilitats a la gent gran per poder accedir a qualsevol tipus de servei que pugui millorar el seu benestar i higiene personal, en un moment en què la crisi econòmica actual afecta molt perjudicialment aquest col.lectiu de persones.

En aquest sentit, tots els establiments que col.laboraran en aquest projecte tenen en comú que estan dedicats al benestar de la gent gran i als seus efectes positius en la seva vida diària. Així, per exemple, hi ha dentistes, farmàcies, centres mèdics, centres d’estètica, perruqueries, o centres de salut, entre d’altres.

Això permetrà, d’una banda, donar facilitats a la gent gran, i alhora també permetrà incentivar la promoció econòmica de Calafell especialment durant la temporada amb més baix índex de turisme. La regidora de Benestar i Família de l’Ajuntament de Calafell, Maria Verge, ha explicat que “hem pensat amb la gent gran i també en els comerços de Calafell, per tal que tothom en surti beneficiat”.

El carnet “Calafell Viu +” implicarà, en aquest sentit, que la gent gran accedeixi a tota una sèrie d’avantatges i descomptes tant en comerços com també en serveis que puguin prestar entitats del municipi o el mateix Ajuntament de Calafell. Així mateix, també es podran obtenir descomptes en activitats organitzades per tercers, que tinguin lloc al municipi.

Per obtenir el carnet “Calafell Viu+” cal estar empadronat a Calafell, tenir més de 65 anys, i ser soci o sòcia d’alguna de les llars de jubilats del municipi. El carnet és gratuït i es pot tramitar a les oficines de Servei d’Atenció al Ciutadà (SAC).

L’Ajuntament de Calafell editarà anualment una guia en paper, amb la relació de tots els establiments que ofereixen avantatges als titulars d’aquest carnet. A més, també editarà una guia que es podrà consultar a la pàgina web municipal, i que s’anirà actualitzant a mesura que es vagin afegint més serveis en aquest carnet.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.