CONTROL D'INFRACCIONS
05-02-2014 10:52
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
La Policia Local de Vilafranca ha realitzat una campanya intensiva de control d’infraccions relatives a gossos. Aquesta campanya ha estat activa durant 10 dies amb l’objectiu de detectar aquells propietaris de gossos que els porten deslligats o no recullen els seus excrements. En el decurs de l’operatiu especial diversos agents, no uniformats, han controlat aquells indrets assenyalats per les queixes ciutadanes presentades davant l’ajuntament en les darreres setmanes.
El resultat final d’aquest servei especial ha estat la denúncia de 18 persones, 10 d’elles per portar els gossos sense lligar i 8 per no recollir les defecacions dels seus animals.
Tot i que la campanya intensiva ha finalitzat, els agents de la Policia Local desplegats al territori seguiran vetllant pel compliment de les ordenances municipals i denunciaran aquelles persones que infringeixin la normativa relativa als gossos.
PUBLICITAT
PUBLICITAT