Vegueria del Penedès

CARNAVAL 2014

Els mossos fan formació als caps de colla de la Rua de Sitges


Redacció Sitges

12-02-2014 20:12

Es va recordar la prohibició de donar begudes alcohòliques a menors d’edat i el consum responsable de begudes alcohòliques dels majors d’edat

Mossos d'Esquadra. Els mossos fan formació als caps de colla de la Rua de Sitges

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Els Mossos d’Esquadra de l’ABP del Garraf van participar el passat dia 10 d febrer en una reunió amb els responsables de les 52 colles que formen les Rues del carnaval de Sitges, per tal de donar de consells de seguretat a les persones que participen i gaudeixen d’aquesta festa. Cal recordar que aquestes colles mouen més de 2000 participants i que assisteixen a aquest esdeveniment al voltant de les 150.000 espectadors.

L’objectiu d’aquesta reunió, organitzada per la regidoria de festes de l’Ajuntament de Sitges, és explicar al màxim nombre de participants de la Rua el dispositiu policial dissenyat per aquest any i la importància de seguir en tot moment les directrius marcades per l’organització, i en concret, dels responsables de seguretat, policia, bombers i personal sanitari, per tal de poder gaudir d’uns carnavals amb normalitat.
Es va recordar la prohibició de donar begudes alcohòliques a menors d’edat i el consum responsable de begudes alcohòliques dels majors d’edat.

Així mateix, també va recordar la importància de posar en coneixement als serveis d’emergència qualsevol incident que pugui sorgir durant la rua, trucant al telèfon d’emergències 112, ja que aquesta col•laboració és imprescindible a l’hora de prevenir els delictes i garantir la seguretat ciutadana.

La seguretat de Rua estarà coordinada mitjançant el Centre de Coordinació Operativa en el que estan representats tots els serveis de seguretat i emergències que intervenen en aquest important esdeveniment.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.