PUBLICITAT
13A XATONADA POPULAR
18-02-2014 11:16
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.
La 13a Xatonada Popular de Cubelles va baixar el teló amb un èxit de participació i venda del plat més típic de la comarca del Garraf i l’Alt i Baix Penedès. Els establiments col·laboradors van exhaurir les seves racions de xató, unes 450, en una jornada que va traslladar-se al Centre Social prevenint una ocasional diada de pluja.
Rafael Tejero va ser el guanyador de l’11è concurs infantil de mestres xatonaires i va endur-se un val de 50€ per gastar en comerços de l’Associació d’Hosteleria i Comerç de Cubelles (AHCC). A més, el jurat també va reconèixer la seva constància per la participació en tres edicions consecutives. Marta Parra i Thomas Weinrich, 2n i 3r classificats, van rebre un val de 30 i 20€, respectivament.
La 13a edició del concurs de mestres xatonaires adults va tenir un clar accent femení en les tres primeres classificades, Alba Martínez va endur-se el certamen i un premi de 200€, Mari Àngels Martí va ser la segona classificada i va endur-se 150€ i Laura Guerra va resultar tercera, amb un premi de 100€.
La jornada va finalitzar amb l’entrega d’un diploma al restaurant guanyador del millor tast de xató que va endur-se el restaurant Racó d’en Pinilla amb la seva tulipa de xató amb tempura de bacallà.
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT