Vegueria del Penedès

LES CLOTES

Dos detinguts a Vilafranca per delictes de violència de gènere


Redacció Vilafranca del Penedès

18-02-2014 19:13

Les dues detencions es van produir al barri de les Clotes amb escassos minuts de diferència

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

El passat dijous, dia 13 de febrer, la Policia Local va detenir dos individus per la presumpta comissió de delictes de violència de gènere.

Les dues detencions es van produir al barri de les Clotes amb escassos minuts de diferència. La primera detenció es va produir poc abans de la mitjanit després de rebre una trucada telefònica que alertava la Policia Local sobre una agressió a l’interior d’un domicili. La segona detenció es va produir pocs minuts després en ser requerida una patrulla per una dona que va denunciar maltractaments per part de la seva parella. En tots dos casos els agents van constatar l’existència d’indicis que posaven de manifest la comissió d’accions de violència masclista.

Després de prestar atenció a les víctimes els agents van practicar la detenció dels presumptes autors materials dels fets, traslladant-los fins les dependències policials per instruir les primeres diligències. Les persones detingudes tenen 33 i 22 anys, resideixen a Vilafranca i responen a les inicials Y.C. i E.A.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.