Vegueria del Penedès

DIA INTERNACIONAL DE LES DONES

La cantautora manxega Rozalén presenta “Con derecho a...” aquest diumenge a Vilafranca


Redacció Vilafranca del Penedès

05-03-2014 14:16

La cantautora ha arrasat a les xarxes i presenta el seu treball en format acústic

Amb una carrera de gran projecció, l’any 2013 va néixer amb el seu primer treball discogràfic, amb gran repercussió a Internet i xarxes socials

EIX. Rozalén

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Aquest diumenge 9 de març, a les 7 de la tarda, continua la temporada musical a l’Auditori Municipal de Vilafranca amb Rozalén.

Rozalén és sinònim de frescor i talent. Amb una carrera de gran projecció, l’any 2013 va néixer amb el seu primer treball discogràfic, amb gran repercussió a Internet i xarxes socials.

Els que encara no coneixen a Rozalén tenen sort perquè poden descobrir una artista inesperada i sorprenent.

Nascuda a Albacete, Rozalén és una cantant i compositora diferent, impredictible. Amb el vídeo de “80 veces”, crida poderosament l'atenció a les xarxes socials i reflecteix una actitud musical que barreja arrels, compromís i humor. L’artista té una gran capacitat per arribar a públics diferents amb sensibilitat, desimboltura, inspiració, gràcia i una capacitat interpretativa no comparable a l'escena espanyola.

Des de ben petita, María Rozalén cantava les cançons que li ensenyaven la seva mare i la seva àvia, recitava poesia i rebia les seves primeres classes de ball. Des dels 7 als 16 anys, va tocar la guitarra i la bandúrria en la rondalla del barri de Fátima a Albacete, al mateix temps que familiaritzava la seva veu amb el micròfon com a cantant. Als 14 anys, va començar a compondre les seves primeres cançons i als 16 va fer el seu primer concert com a cantautora. Des d’aquell moment, Rozalén no ha deixat de compondre i actuar per tota Espanya. Ha guanyat premis com el Primer Certamen de Música Jove de la Gineta al 2007, Crea Jove al 2008 i Joves Artistes de Castella-la Manxa al 2010, i ha estat seleccionada per participar en la Trobada Internacional de Cantautors a Lituània  als 2011 i 2012 i per formar part de la Biennal de Joves Artistes d'Europa a Macedònia al 2009. Fa pocs dies ha estat guardonada als Premios Cadena Dial 2013.
Rozalén ha compartit escenari amb Luis Eduardo Aute, Pedro Guerra, Juan Gos o Quique González, entre altres artistes.

Sens dubte, Rozalén és una promesa molt a tenir en compte i que a partir d’ara caldrà seguir.

Aquest concert forma part dels actes programats al voltant del 8 de març, Dia Internacional de les Dones i compta amb la col·laboració del Casal per la Igualtat.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.