CURSES D'ORIENTACIÓ NOCTURNES
10-03-2014 23:13
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
El diumenge 25 de maig de 2014 el Club Esportiu Penedès i els Xicots de Vilafranca tornen a organitzar la 4a Cursa d’Orientació Lluís Barrera, cursa que porta el nom del carismàtic casteller dels Xicots i membre del Club Esportiu Penedès, en la seva especialitat de curses d’orientació nocturnes.
Com cada any es realitzaran dues curses, la primera serà una cursa d’orientació adreçada a majors de 14 anys i que tindrà un recorregut aproximat d’uns 13 km pels voltants de Vilafranca.
La segona es planteja com una cursa més lúdica, adreçada a joves i infants amb els seus pares, que vulguin fer una cursa buscant unes fites pel centre de Vilafranca i realitzant una petita prova en trobar-les, compartint la possibilitat de poder fer esport tota la família.
PUBLICITAT
PUBLICITAT