PUBLICITAT
PASSEIG DE LA RIBERA
12-03-2014 12:09
Tal com l’alcalde de Sitges, Miquel Forns, va anunciar en la darrera Audiència Pública han començat els treballs de reconstrucció del Pont d’en Domènech. Des d’aquesta setmana i fins Setmana Santa la brigada municipal durà a terme les tasques de reconstrucció d’aquest pont que es trobava malmès des dels anys cinquanta i que ara, amb aquesta actuació recuperarà la imatge modernista de principis de segle XX. L’actuació té un cost de cinquanta nou mil euros.
El Pont d’en Domènech va ser construït a finals de segle XIX i sufragat per l’americano Pere Domènech i Grao, d’aquí el seu nom. Anys després, entorn el 1900 es va restaurar i decorar i se li va donar un aspecte modernista. Ara, precisament, es reconstrueix amb l’objectiu de deixar-lo tal com era a principis de segle XX amb baranes de pedra i bancs a banda i banda del pont.
La construcció que en el seu inici va permetre la prolongació del Passeig de la Ribera fins l’Avinguda Sofia és, a dia d’avui, un espai de valor patrimonial i segons el regidor de Via Pública, Lluís Marcé, “aquesta reconstrucció té també valor sentimental per a molts sitgetans que recordem com era el pont de l’època modernista”.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT