PUBLICITAT
SEGURETAT VIAL
18-03-2014 22:28
L’Ajuntament de Banyeres del Penedès ha adquirit un aparell amb pneumàtics que servirà per repintar la senyalització vial que es troba a l’asfalt. Amb aquesta nova adquisició es podrà fer aquest tipus de manteniment de manera molt més àgil i ràpida. Al fer ús d’aquesta màquina, l’Ajuntament s’estalviarà, d’aquesta manera, la contractació d’una empresa externa per fer aquests treballs de manteniment a la nostra xarxa viària.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT