Vegueria del Penedès

INCENDI AL VENDRELL

Tots junts en el comiat


Escola Teresina Martorell El Vendrell

27-03-2014 18:14

Eix. Escola Teresina Martorell

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

La comunitat educativa de l’escola Teresina Martorell volem fer visible el nostre dolor, la nostra pena i alhora enuig i impotència davant la terrible tragèdia que ha colpejat la nostra escola, i part dels vilatans i vilatanes del Vendrell. Un fatal accident que ha arrebatat la vida de l’Ayoub, el Thami, l’Osama i el Mohamed.

Els mestres volem seguir endavant sense oblidar que no es tracta d’un cas aïllat, sinó que podria haver passat a una gran majoria de les nostres famílies, les quals viuen en extrema pobresa, que no tenen les seves necessitats bàsiques cobertes i que per desgràcia, en el nostre centre, és una situació tan estesa que l’hem normalitzada.

Pensem que no ens hem d’oblidar que l’escola pública és un ens socialitzador i integrador i que com a tal té la funció d’oferir igualtat d’oportunitats a tots els infants, inclosos aquells que a causa de situacions socials, familiars, econòmiques difícils, perdin abans d’hora la seva infantesa, ciments del seu futur, i alhora, del futur del nostre poble, retornant-nos a un passat no tan llunyà de la nostra història més propera.

Aquest terrible esdeveniment ens uneix encara més com a escola, ens hauria d’unir com a poble i hauria de fer-nos adonar de l’autèntica realitat de la nostra vila. Permetem l’apropament a favor d’un objectiu comú: la convivència pacífica i la integració real entre tots els habitants d’un mateix poble, el Vendrell, sense prejudicis de cap mena i enriquint-nos de la diversitat cultural, tot respectant la dignitat moral de tots els individus. Dirigim la mirada cap allò que tenim en comú i no pas cap el què ens diferencia.

Per tot això us convoquem demà divendres, 28 de març a les 12:45 a la Plaça Vella, on farem un acte de comiat als quatre germans, alumnes de la nostra escola i veïns del Vendrell.

El Claustre de l’escola

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.