Vegueria del Penedès

VENDA IL.LEGAL

La Guàrdia Civil deté tres persones a Vilanova i intervé falsificacions valorades en més de 100.000 euros


Redacció Vilanova i la Geltrú

31-03-2014 19:13

Hi havia pel.lícules, discos, rellotges, perfums i ulleres de sol de marques com Rolex, Ray Ban, Porsche, Dolce & Gabbana, Gucci, Guess i Louis Vuitton

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

 La Guàrdia Civil ha detingut a Vilanova i la Geltrú tre persones acusades d'un presumpte delictes contra la propietat intel.lectual. Segons fonts de la Guàrdia Civil, s'ha intervingut material falsificat per valor de 112.000 euros.

Segons informa l'agència Europa Press, els agents van detectar un grup de persones que es podien estar dedicant a la distribució de material falsificat a la comarca del Garraf, i va escorcollar un habitatge en què van trobar les falsificacions.

Hi havia 1.568 DVDs i 971 CDs amb les pel·lícules i àlbums més recents, 126 fundes d'ulleres, 28 bosses, dos perfums, 189 rellotges i 95 ulleres falsificades de marques com Rolex, Ray Ban, Porsche, Dolce & Gabbana, Gucci, Guess i Louis Vuitton, i els detinguts, senegalesos, van quedar arrestats per un delicte contra la propietat intel·lectual.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.