OK LLIGA MASCULINA
03-04-2014 9:57
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
El Moritz CE Vendrell va guanyar 2 a 3 en la seva visita a la pista del Club Patí Vilafrnaca, resultat que el manté a la part alta de la classificació de l'OK Lliga. Els jugadors del Vendrell van jugar amb braçalet negre amb motiu de la mort del pare d'Abel Ortega, exjugador del primer equipi d'hoquei del club vendrellenc.
La primera part va finalitzar amb el marcador 0 a 0, tot i que a quatre minuts per al descans Sergi Miras va poder marcar de penal, però va ser anul•lat pel àrbitres perquè es va avançar en el llançament. A la segona part van arribar els gols i va haver-hi alternança en el marcador. Primer es va avançar el Vendrell amb un gol de Xixi Creus al minut 27. Després, als minuts 33 i 34, el Vilafranca va fer la volta al marcador, amb gols de Galán i Aguarón, respectivament. I, finalment, el Vendrell va fer la remuntada amb gols de Jordi Ferrer, al minut 40, i de Carlos Cortijo, al minut 41.
El proper dimarts 8 d'abril, a les 21 h, el Moritz CE Vendrell rebrà la visita del Lloret.
Alineacions
CLUB PATÍ VILAFRANCA (2): Gerard Camps (porter), Marc Navarro, Xavi Caldú, Jordi Galán, Pablo Aguarón – cinc inicial- Joan Vázquez, Jordi Esteva, Ricardo Pintado, Bernabé Garcia i Jaume Ventura (porter)
MORITZ C.E. VENDRELL (3): Xevi Puigbí (porter), Xixi Creus, Lluís Ferrer, Eloi Albesa, Sergi Miras – cinc inicial- Àngel Rodríguez, Carlos Cortijo, Jordi Ferrer, Aleix Cid i Xús Fernández (porter).
Gols
0-1 (27') Xixi Creus; 1-1 (33') Jordi Galán; 2-1 (34') Pablo Aguarón; 2-2 (40') Jordi Ferrer, i 2-3 (41') Carlos Cortijo.
Àrbitres: Mayor i Sandoval.
PUBLICITAT
PUBLICITAT