Vegueria del Penedès

SALUT PÚBLICA

Un detingut i 15 denunciats en un campanya contra el consum de drogues a Calafell


Redacció Calafell

28-07-2014 21:09

El consum o la tinença de drogues al carrer constitueix una infracció greu i la multa oscil.la entre els 300,52 i els 30.050,61 euros

Ajuntament de Calafell. Un detingut i 15 denunciats en un campanya contra el consum de drogues a Calafell

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Els Mossos d’Esquadra de l’ABP Baix Penedès i la Policia Local de Calafell han dut a terme, durant la setmana passada, una campanya per controlar i denunciar el consum i la venda de substàncies estupefaents a la via pública. El resultat d’aquesta campanya ha estat d’un detingut per tràfic de drogues i 15 persones denunciades per consum o tinença d’aquest tipus substàncies.

El servei conjunt d’ambdós cossos s’ha dut a terme dimecres i dijous a la tarda en places públiques i al voltant de l’estació de Segur de Calafell. Durant el dispositiu els agents han pogut constatar que alguns joves consumien substàncies estupefaents, i per això els han escorcollat i els han decomissat les substàncies que portaven. Els agents també han efectuat la corresponent denúncia administrativa.

En total, s’han identificat 35 persones, de les quals 15 han estat denunciades per consum o tinença de substàncies. Durant el dispositiu també  s’ha detingut un jove de 26 anys per un delicte contra la salut pública, ja que els agents van poder observar com el detingut venia substàncies estupefaents a dos joves.  El detingut té diversos antecedents per fets similars, i està pendent de passar a disposició judicial durant les properes hores.

Cal dir que veïns de Segur de Calafell s’havien queixat de les molèsties que els provocava els grups de joves que es reunien en espais públics presumptament per consumir substàncies estupefaents. A més, el fet que aquests espais siguin espais on hi acostumen a haver-hi nen, agreujava encara més la situació. És per això que Policia Local i Mossos van posar en marxa el dispositiu anomenat “Xarxa” per combatre aquest tipus d’inseguretat ciutadana al carrer.

El consum o la tinença de substàncies estupefaents a la via pública constitueix una infracció greu a la Llei Orgànica de Protecció de la Seguretat Ciutadana i les sancions poden  arribar a una multa de 300,52 a 30.050,61 euros, per infraccions greus.

La voluntat d’ambdós cossos policials es continuar efectuant aquests dispositius per poder garantir la seguretat i la convivència als espais públics per part de la ciutadania i en especial dels més joves.
 

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.