HOQUEI PATINS
27-09-2014 Última revisió: 28-09-2014 14:04
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
El C.E. Noia Freixenet ha guanyat la Copa Continental en derrotar el Barça en la segona tanda de penals després que el temps reglamentari i les dues parts de la pròrroga hagin finalitzat amb empat a tres gols. El partit s' ha jugat aquest migdia al Palau Blaugrana i corresponia a la tornada d'aquesta competició
La primera tanda de penals també ha acabat amb dos transformacions per equip i ja en la segona F. Bargalló ha marcat i no ho ha fer M. Gual i aixó ha donat el títol als de F. López.
La primera part del partit ha finalitzat amb avantatge visitant amb gol de Del Amor. En la segona part el Barça ha capgirat el marcador amb gols de Torra i dos de P. Alvarez. Semblava tot decidit però els del Noia han empata gràcies a F. Bargalló i B. Ferrer.
En la pròrroga no s' ha mogut el marcador . En la primera sèrie de la tanda de penals el Barça ha canviat al porter, i els dos equips han marcat dos llançaments i en la segona sèrie el Noia ha marcat i no ho ha fet el Barça.
Ha estat un partit entre dos equips de característiques ben diferents i que ha tingut a Lluís Gil el veritable artifex del triomf dels del cava, mentre que el Barça no ha sapigut mantenir la seva avantatge com ja li ha passat en algun partit en la passada temporada
PUBLICITAT
PUBLICITAT