PUBLICITAT
FLASH
30-04-2003 7:58
El sub 21 de l'Esportiu va perdre 108 a 48 en la seva visita a la pista del líder, la Salle Bonanova. Els vilanovins, que són dotzens a la taula, es van presentar amb set jugadors a causa de les baixes per lesió de González, Alogo i Garcés, i amb mínimes esperances de fer-se amb el partit. L'actitud i la pèssima defensa van provocar que des del principi els locals es distanciessin en el marcador, i els de Capella anotessin tan sols set punts en el primer quart. En el segon parcial no va millorar el joc visitant i la diferència va augmentar fins als 27 punts a la fi de la primera part. A la segona part, una defensa zonal més agressiva i el canvi d'actitud van provocar que l'Esportiu anotés amb més fluïdesa i que els locals tinguesin més dificultats a encistellar. Però una falta personal que desqualificava Palau i l'expulsió de Navarro per cinc personals va deixar el Vilanova amb cinc jugadors, que no van poder aguantar el ritme frenètic dels barcelonins, que es van imposar, finalment, per 60 punts de diferència.ROGER MONTOLIU
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT