SETMANA SANTA 2015
09-04-2015 17:17
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Del 3 al 5 d’abril els carrers del Nucli Antic de Cubelles van acollir la IV Fira Medieval amb un notable èxit de públic. Segons l’organització, més de 15.000 persones van passar per la fira, el que ha satisfet els comerços locals i firaires que al llarg dels tres dies van oferir els seus productes en parades situades als carrers Joan Roig i Piera, Colom, Major i les places de la Vila, del Centre Social, de Santa Maria i del Castell.
Degut a la bona valoració de paradistes i visitants, l’absència d’incidents i la gran afluència de públic, el Consistori aposta per mantenir aquest acte com a fix en al calendari del municipi, mantenint-ne també la coincidència amb les dates festives de Setmana Santa.
PUBLICITAT
PUBLICITAT